Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012

Άλλο ένα mini album

Γειά σας,τι κάνετε;
Εγώ είμαι καλά τώρα,αφού πέρασα μια άσχημη ίωση.
Παρόλα αυτά έχω να σας δείξω μερικά πραγματάκια που έχω φτιάξει τις τελευταίες μέρες.
Το πρώτο είναι, άλλο ένα mini album (που μου ζητήθηκε) δώρο για ένα νεογέννητο κοριτσάκι.
Χρησιμοποίησα χαρτιά απο τη συλλογή Nana s nursery και  την εταιρεία DCWV που ήταν πάρα πολύ όμορφα. Η διάσταση του είναι 20 * 25 ,εξώφυλλα απο χαρτόνι 1,5χλ δεμένο με 3 κρίκους και πολλές κορδελίτσες.









Αυτό είναι το αλμπουμάκι  που εκτός απο φωτογραφίες μπορεί να γράψει διάφορα πράγματα. Αν θέλετε να δείτε όλες τις σελίδες μπορείτε  εδώ.
Καλό βράδυ θα τα ξαναπούμε σύντομα!!

2 σχόλια:

  1. Πολύ καλή και προσεγμένη δουλειά. Το εξώφυλλο και τα κορδελάκια είναι πολύ γουστόζικα. Ευχαριστούμε για τις αναλυτικές φωτογραφίες. Θα ήθελα κι εγώ να φτιάξω ένα κάποια στιγμή. συνέχεισε να μας εμπνέεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όμορφο και αυτό το άλμπουμ!!!!τέλεια δουλειά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή