Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013

Το μαγαζάκι μου στο etsy

Γειά σας τι κάνετε;
ε μιά ψυχρούλα την έχει σήμερα...
κοντεύει να περάσει κι ο Σεπτέμβρης.
Όταν επέστρεψα απο τις διακοπές είχα αποφασίσει να προχωρήσω διάφορα πραγματάκια που είτε τα είχα αρχίσει και ήθελαν βελτίωση είτε ήταν ακόμα στο μυαλό μου μόνο.
Ένα από αυτά είναι και το μαγαζάκι μου στο etsy.
Κοντεύει να κλείσει χρόνος απο τότε που το άνοιξα αλλά ,το καημένο το είχα παρατήσει στη τύχη του.
Τις τελευταίες μέρες έχω ξοδέψει πολλές ώρες για να το "ξεσκονίσω" , να το ομορφύνω και να το γεμίσω με τα πραγματάκια μου.
 Θα έχετε ίσως παρατηρήσει το etsy mini στη δεξιά πλευρά με τις φωτογραφίες των πιο νέων αντικειμένων.
Όταν βάζω κάτι καινούργιο θα σας το δείχνω κι εδώ.
Έτσι,λοιπόν , κάνω αρχή σήμερα με τα σκουλαρίκια μου.
     σκουλαρίκια από μεταλλικές καρδιές και γυάλινες μωβ χάντρες
                           δείτε τα στο  etsy











                              τυρκουάζ και καφέ κρυστάλλινες χάντρες


Αν θέλετε να δείτε περισσότερες φωτογραφίες όπως και όλες τις δημιουργίες μου
με ένα  κλικ από εδώ στο etsy

Σας χαιρετώ καλό βράδυ!!!

4 σχόλια:

  1. Καταπληκτικά κοσμήματα τα σκουλαρίκια σου!το πρώτο με την καρδούλα και τις μοβ χάντρες απλά παραμυθένιο!καλή συνέχεια σις δημιουργίες σου και καλορίζικο το μαγαζάκι!!να σου πάνε όλα καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς σε βρήκα! Καλή νέα αρχή στο μαγαζάκι σου με πολλές επιτυχίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή