Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2012

Album ημερολόγιο

Καλημέρα άλλη μιά πολύ χειμωνιάτικη μέρα!!!
ότι και να γίνει η Ανοιξη έρχεται.....
Σήμερα θα σας δείξω ένα album .Είναι το δώρο που έφτιαξα για τη φίλη που γέννησε πρόσφατα.
Έχει χώρο για πολλές φωτογραφίες αλλά και κάποιες σελίδες για τα γεγονότα του πρώτου χρόνου της ζωής της μπέμπας.
Ξεκινάμε λοιπόν.Η διάσταση είναι 20*25cm έχει 18 σελίδες απο χαρτόνι κανσόν ,οι κρίκοι ανοίγουν για να μπουν επιπλέον σελίδες.Στο εξώφυλλο μέσα στη κορνίζα καρδιά θα μπεί η φωτογραφία του μωρού













Αυτό ήταν ,ελπίζω να σας άρεσε.
Ευχομαι να το γεμίσουν με τις μοναδικές πρώτες φωτογραφίες της μικρής.
Σας αφήνω ελπίζω να άρεσε και σε σας!
 φιλιά καλημέρααα...

4 σχόλια:

  1. Είναι πραγματικά υπέροχο! Είμαι σίγουρη ότι θα το λατρέψει η νέα μανούλα. Έχω κι εγώ μια φίλη που γέννησε πρόσφατα και τώρα μπήκα στον πειρασμό να της φτιάξω κι εγώ κάτι τέτοιο. Θα έχω το δικό σου ως πρότυπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο Αλέκα!
    Να ζήσει το κοριτσάκι και να γεμίσει το υπέροχο άλμπουμ με όμορφες φωτογραφίες και αναμνήσεις!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή