Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

Κόκκινο - μαύρο tag

Καλησπέρα,τι κάνετε
ελπίζω να είστε καλύτερα από μένα...
τέλος πάντων ,δεν ξέρω γιά σας πάντως εγώ όταν
έχω νεύρα ξεσπάω στη δημιουργία!!
αποτέλεσμα είναι η δημιουργία αυτού εδώ του tag
H πρόκληση είναι από το  get creative και ήταν να φτιάξουμε
ένα tag με χρωματική παλέτα .Τα χρώματα είναι κόκκινο,άσπρο,γκρι,μαύρο.
Ιδού το αποτέλεσμα.




Ελπίζω να κατάφερα να είμαι μέσα στο ζητούμενο της πρόκλησης .
Πάντως ,τουλάχιστον αποφορτίστηκα και έβγαλα αυτό που ήθελα ...ουφ
τα είπα και ξεθύμανα.... ευτυχώς χωρίς να τσακωθώ με κανέναν ,
δεν είναι άλλωστε του τύπου μου.....(χα χα)
Αυτά είχα να σας πω για την ώρα
σας φιλώ καλό απόγευμα!!!


4 σχόλια:

  1. Παρα, μα πάρα πολύ ομορφο ... ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή σου Αλεξάνδρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αλξάνδρα μου πολύ όμορφη η δουλειά που έκανες με το tag!!!μπράβο που έχεις τέτοια ξεσπάσματα!!!χαχαχα...ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΎΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΉ ΣΟΥ ΣΤΟ GET CREATIVE!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Very pretty tag, thank you for joining us at Get creative. Channa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Gorgeous tag Alexandra!!...so good to see you play along!
    hugz
    irini

    ΑπάντησηΔιαγραφή